MIN ERFARENHET TILL DIN HJÄLP
2005 startade jag FalkbrinkNorrman för att dela med mig av mina kunskaper och erfarenheter om varumärkesarbete i syfte att öka förutsättningarna för tillväxt i små och mellanstora företag.Min erfarenhet av näringslivet sträcker sig över mer än 35 år. Jag har bland annat varit mediechef på ICA, och i den egenskapenvarit ansvarig för både ICA-Stig och ett antal andra prisbelönta kampanjer. Dessutom är jag utbildad i strategisk marknadsföring på IFL. Allt detta har gett mig insikten att det är människor som är varumärkets magiska ingrediens och därmed nyckeln till framgång.
Utbudet är dock mycket begränsat om hur man praktiskt går tillväga för att bygga ett attraktivt varumärke och hur man kommunicerar det till marknaden. Min avsikt är därför att fylla denna lucka, genom inspirerande föreläsningar och ett lättarbetat utbildningsmaterial som steg för steg ger nya insikter. Tillsammans skapar vi ökade förutsättningar för tillväxt
VIKTIGA MILSTOLPAR
- Marknadsekonom och utbildad på IFL i strategisk marknadsföring
- Utbildad i coachande ledarskap
- Marknadschef för Maxi ICA stormarknad
- Profilchef med ansvar att bygga ICA Kvantum
- Som mediechef varit med och utvecklat ICA-såpan med Stig
- Genomförde ICAs första integrerade kampanj som även vann Gyllene Hjulet
- Utsedd av regeringen som ambassadör för kvinnligt företagande
- Varit ansvarig för framtagande av Företagarnas varumärkes strategi
- Sedan 2008 utbildat fler än 200 företagare till att ta kontroll på sitt varumärke
- Arbetat fram varumärkesstrategin för High Chaparral som inom tre år blev vald till Sveriges bästa temapark.
Sedan starten har FalkbrinkNorrman arbetat med konsultuppdrag, föreläsningar, workshop och styrelseuppdrag för ett stort antal uppdragsgivare inom olika branscher.